Kundvänliga Sappa

Vårt mål är att vara Sveriges kundvänligaste företag.

Lämna en intresseanmälan

Det här är vi

Vi vill vara Sveriges kundvänligaste företag. Utöver det så levererar vi också bredband, TV, digitala omsrogstjänster och telefoni. Vi är ett av landets största telekomföretag och har funnits länge i branschen. Bland våra kunder har vi alltifrån nätägare, fiberföreningar, byggherrar, och fastighetsägare, till samfälligheter och bostadsrättsföreningar. Det är inte bara de stora aktörerna som finns med på vår kundlista, lika ofta handlar det om en liten förening med få hushåll eller en enskild privatperson. 

Du kan läsa ännu mer om oss, våra värderingar, vår historia och vår målsättning att vara Sveriges kundvänligaste företag i företagsbroschyren.

Ladda ner broschyren här.

Hej, det är vi som är Sappa!

Vi är ett av Sveriges största telekombolag och har funnits länge i branschen.

Vi levererar bredband, TV & play, digitala omsorgstjänster och telefoni till nöjda kunder i hela Sverige. 

För oss är kundupplevelsen det viktiga. Vi vill alltid erbjuda kundservice i världsklass!

Lämna en intresseanmälan

Vilka är Sappa?

För att det ska bli enkelt att ta på vad som skiljer oss från andra och för att det ska bli lätt för oss att göra rätt val, har vi formulerat våra värderingar i fyra ord.

Vännen. Vi lyssnar. Och gör det bra. Vi bygger varaktiga relationer med alla kunder och tror på partnerskapet. 

Enkelheten. Vi strävar efter att våra kunder och våra partners ska uppleva oss som enkla att ha att göra med, oavsett vilken fråga det handlar om.

Friheten. Vi är den påhittaga som söker efter maximal flexibilitet och frihet för våra kunder och partners. Minimal inlåsning.

Jobbaren. Vi värnar om det lokala och nära. Vi tar i när det krävs. Vi håller vad vi lovar och vi utmanar.

Vi satsar på kundupplevelsen

Nu när hela kommunikationsvärlden i stort sett har blivit digitaliserat, och missförstå oss rätt - vi älskar det, men det vi märker är att det blir allt svårare för slutkund att nå ett företag och faktiskt ha en verklig röst som hjälper en. Därför har vi på Sappa valt att dagligen arbeta med att leverera en kundtjänst som verkligen ger kunden den hjälp den vill ha utan massa knappval. Vi vill vara med och göra skillnad och få fler att uppleva Sveriges kanske kundvänligaste företag. Vi finns på plats alla dagar, året om, 8-22.

Kontakta oss här 

Brf Solbacken har sedan många år ett nära samarbete med Sappa som levererar en egen helhetslösning anpassad till vår förening med bredband och TV. Vi tycker om deras kundservice och sätt att hantera oss som kunder.”

Daniel Schätzling, Ordförande, Brf Solbacken


SE REFERENSER

Kontakta oss gärna

Har du några frågor eller funderingar? Önskar ni en offert skräddarsydd efter era behov och önskemål? Tveka inte att höra av dig!