Stort grattis från Sappa
18 februari, 2019

Stort grattis från Sappa

Kategorier: Om Sappa

Hipp hipp hurra!

För oss på Sappa är kundupplevelsen det viktiga. Vi vill vara Sveriges kundvänligaste företag! För att vara det gör vi en rad olika insatser. Vi har till exempel ett kundlojalitetscenter som är tillgängligt för våra kunder varje dag, hela året om. Vi är också noga med att alltid ha kundens bästa med i åtanke i allt beslutsfattande.

Kundlojalitet
Vi gör också en hel del aktiviteter för att ge det lilla extra till våra kunder. Vi tävlar ut fina priser på Facebook, vi skickar present till våra kunder som fyller 100 år, vi har kostnadsfria visningar av TV-kanaler och gör ibland skojiga evenemang med bostadsrättsföreningar som vi levererar TV till.

Grattiskort till våra kunder
En av de aktiviteter vi är stoltast över är de grattiskort vi skickar till alla våra kunder som fyller jämnt. I snart två år har vi varje dag gjort handskrivna grattiskort till alla kunder från 20-100 år. Alla på företaget hjälps gemensamt åt att skriva en personlig hälsning med sin finaste handstil. Ingen stor ansträngning såklart, men väldigt roligt för oss att kunna ge våra kunder. Vi blir lika glada varje gång någon kund hör av sig och uttrycker sin tacksamhet för grattishälsningen! 

Vill du prata med oss?     

Har du några funderingar eller vill du kanske veta mer om våra grattiskort är du välkommen att kontakta oss på: 0774-444 744, hej@sappa.se och på sociala medier @sappasomduvill. Du kan också skriva till oss direkt via vår chatt. Vi svarar alla dagar, året om kl. 8-22.