Vanliga frågor om Sappa Play
Frågor och svar
Jag har ett utbud via min förening, kan jag använda tjänsten då?
Många föreningar har valt att inkludera Sappa Play i sitt gruppavtal, men inte alla. Du kan se vilket utbud du har genom att logga in på Mitt Sappa. Du kan också logga in på Sappa Play, så ser du om dina kanaler går att titta på, eller om de är "låsta".
Hur ändrar jag mitt lösenord/mejladress?
Dina inloggningsuppgifter till Sappa Play är samma uppgifter som du har registrerat på Mitt Sappa. Logga in där för att byta lösenord eller registrera en annan mejladress.
Hur gör jag om jag glömt mitt abonnemang?
När du försöker logga in så finns det en länk som heter ”Glömt lösenord?” Klicka på den och följ våra instruktioner så har du inom kort möjlighet att logga in igen.
Varför får jag inte tillgång till alla kanaler i mitt utbud?
Det kan vara för att alla kanaler i kanalpaketet ej har rättigheter att visas på Sappa Play. Logga in på Mitt Sappa och gå till dina tjänster. Klicka på ditt TV-paket för att se vilka kanaler som är tillgängliga i Sappa Play.
Hur skaffar jag fler kanaler?
Du kan lätt beställa fler kanaler/kanalpaket på sappa.se/tv. Du är självklart också välkommen att kontakta vår kundsupport på 0774-444 744 om du behöver hjälp, vi har öppet vardagar 9-17 och helger 10-14.