Hur går bytet av leverantör till?
Vi vill göra det så enkelt som möjligt för dig!
1
Ni skickar in intresseanmälan, vi diskuterar vilka tjänster som passar er och kommer överens om avtalsvillkor.
2
Efter att offerten är godkänd skriver vi på avtal och kommer överens om ett startdatum för tjänsterna som passar er.
3
Ni blir tilldelade en leveransansvarig hos oss. Sen kommer Simon eller Johanna att hjälpa er tills allt är igång.
4
Två månader innan start skickar vi över informationsmaterialet som kommer att gå ut till era hushåll, så att styrelsen kan titta på det först.
5
En månad innan får era hushåll information om hur de kommer igång med sina tjänster.
6
Eventuell utrustning skickas ut och tjänsterna kommer igång. Klart!
1
Ni skickar in intresseanmälan, vi diskuterar vilka tjänster som passar er och kommer överens om avtalsvillkor.
2
Efter att offerten är godkänd skriver vi på avtal och kommer överens om ett startdatum för tjänsterna som passar er.
3
Ni blir tilldelade en leveransansvarig hos oss. Sen kommer Simon eller Johanna att hjälpa er tills allt är igång.
4
Två månader innan start skickar vi över informationsmaterialet som kommer att gå ut till era hushåll, så att styrelsen kan titta på det först.
5
En månad innan får era hushåll information om hur de kommer igång med sina tjänster.
6
Eventuell utrustning skickas ut och tjänsterna kommer igång. Klart!