Bästa svenska företag på att svara på användares inlägg på FB
20 januari, 2016

Bästa svenska företag på att svara på användares inlägg på FB

Kategorier: Om Sappa

Sappa är åter igen bäst i Sverige på att interagera med sina fans och följare på Facebook.  

Med 100% responsgrad delar de första platsen i kategorin Responsgrad ("vilka svenska facebooksidor är bäst på att svara på användares inlägg?”) med ICA Banken i december. Det konstaterar analysbolaget Smampion (ta del av deras rapport här). Sappa har nu tagit första platsen i aug, nov och dec 2015!

Sappa finns även igen på tio i topp listan i kategorin Responstid ("vilka svenska sidor har snabbast kundtjänst på facebook?").

Igen! Magiskt! Vi på Sappa sträcker ytterligare på oss och gläder oss åt att vi får fortsätta att ge denna fina service till våra kunder och att vårt värderingsstyrda lagarbete nu åter igen ger resultat, säger Sappas marknadschef Anna Lyckner.
Att vi som är ett något mindre företag och definitivt inom vår bransch, leder kategorin "responsgrad" bland alla företag i Sverige, ger oss massa energi och ännu mer full fart framåt. Att vi dessutom månad efter månad finns på "tio-i-top-listan-responstid" då vi har öppet kl 8-22 (mätningen sker över 24 timmars öppettid) är ett kvitto på vår snabbhet.

Vi är oerhört stolta över vårt Kundlojalitetscenter och deras sätt att arbeta med våra kunder, fortsätter hon. Den positiva feedback våra kunder ger oss stärker ännu mer att vår strategi att bli Sveriges kundvänligaste tv- och telekomoperatör verkligen håller hela vägen, säger hon stolt.

Följ oss gärna och kolla in vår facebooksida!

Har du förslag på hur vi kan bli ännu bättre? Mejla då gärna dina förslag till sappa@sappa.se eller ring oss på 0774-444 744.