Mobilabonnemang
Felsökningsguide här
Frågor och svar
Hur skaffar jag eSIM?
Om du inte valde eSIM redan när du beställde ditt abonnemang, kan du lägga till det på Mitt Sappa. Logga in med Mobilt Bank-ID, klicka på "Mobilt" i huvudmenyn och sedan SIM-kort. Där kan du välja "Spärra och beställ nytt" och välja om du vill ha fysiskt SIM-kort eller eSIM.
Hur lägger jag till mer surf?
Under "Mobilt" inne på Mitt Sappa kan du administrera det mesta vad gäller ditt mobilabonnemang, som extrasurf men även extra användare, nytt SIM-kort med mera.
Skapa ett ärende
Skapa ett ärende och följ hanteringen av det inne på Mitt Sappa. Med ett ärende förser du vår kundsupport med all relevant information, så att de enkelt kan lösa din förfrågan.
Om du redan är kund, skapa ditt ärende här.
Om du inte är kund, skapa ditt ärende här.
Chatta med oss
Vill du ha snabb och smidig hjälp på en fråga kan du chatta direkt med vår kundsupport här på hemsidan. Chatten lämpar sig bäst för enkla frågor, för något mer komplicerade ärenden rekommenderar vi dig övriga kontaktvägar.
Chatten är vanligtvis öppen 10:00-17:00 på vardagar. När den är öppen ser du den turkosa chattikonen nere i vänstra hörnet.
Kontakt
Ordinarie kundsupport
0774 - 444 744
Knappval
1. Felsökning 2. Försäljning 3. Aktivering 4. Gävleborg/Holmsund Obbola 5. Boxholm (tidigare Vökby-kunder) 6. Faktura 7. Uppsägning
Boxholm
0142 - 663 740
Gävleborg, Holmsund, Obbola
0774 - 444 744 (Välj knappval 4)
Malmö
040 - 444 100