Mobilt bredband
404
Guiden kunde inte laddas
Frågor och svar
Hur lägger jag till mer surf?
Under "Mobilt" inne på Mitt Sappa kan du administrera det mesta vad gäller ditt mobilabonnemang, som extrasurf men även extra användare, nytt SIM-kort med mera.
När din surf börjar ta slut kommer vi också skicka ett SMS till dig. Det SMS:et kan du svara på för att fylla på med extrasurf.
Hur spärrar jag mitt SIM-kort och beställer nytt?
Via Mitt Sappa kan du både spärra ditt simkort och beställa nytt i samband med detta.
Måste jag köpa router från Sappa till mitt mobila bredband?
Nej, du kan använda en annan router till vårt mobila bredband. Notera dock att vi endast levererar våra mobila bredband via fysiskt SIM-kort, alltså inte eSIM - så din router ska vara kompatibel med ett vanligt SIM-kort.
Skapa ett ärende
Skapa ett ärende och följ hanteringen av det inne på Mitt Sappa. Med ett ärende förser du vår kundsupport med all relevant information, så att de enkelt kan lösa din förfrågan.
Om du redan är kund, skapa ditt ärende här.
Om du inte är kund, skapa ditt ärende här.
Chatta med oss
Vill du ha snabb och smidig hjälp på en fråga kan du chatta direkt med vår kundsupport här på hemsidan. Chatten lämpar sig bäst för enkla frågor, för något mer komplicerade ärenden rekommenderar vi dig övriga kontaktvägar.
Chatten är vanligtvis öppen 10:00-17:00 på vardagar. När den är öppen ser du den turkosa chattikonen nere i vänstra hörnet.
Rasmus, Controller
KONTAKT - FELSÖKNING
Ring vår kundsupport
Ring felsökningslinjen på knappval 1.
Ordinarie kundsupport: 0774 - 444 744 
Boxholm: 0142 - 663 740
Gävleborg, Holmsund, Obbola: 0774 - 444 744 (Välj knappval 4)
Malmö: 040 - 444 100
Ordinarie telefonnummer: Vardagar 8-19 och helger 10-14
Boxholm: Vardagar 9-17
Gävleborg: Vardagar 8-17