Kan jag ändra till kvartals- eller årsfaktura?

I nuläget erbjuder vi endast månadsfakturering för våra kunder.

Relaterade frågor

  • Kan jag få min faktura via mejl?

    Det går absolut att ordna. Kontakta oss så hjälper vi dig! Du når oss på hej@sappa.se.

    Läs mer
  • Hur skaffar jag autogiro?

    Det finns två sätt att ansöka om autogiro från Sappa, antingen så kan du ansöka via din internetbank eller via autogiroblankett som du skickar in till Sappa. Ladda ner vår autogiroblankett här

    Läs mer
  • När dras pengarna från kontot när man har autogiro?

    Det aviserade beloppet dras från ditt konto på förfallodagen som alltid är den sista dagen i månaden. Om den sista dagen är en helgdag så dras beloppet nästkommande bankdag. Saknas täckning på kontot vid förfallodagen testar vi alltid att dra en gång till dagen efter. Saknas täckning efter det andra försöket behöver du göra en manuell betalning av fakturan.

    Läs mer
  • Hur gör jag för att betala från en utländsk bank?

    Du kan betala från en utländsk bank. För att göra detta behöver du vårt IBAN-nummer. Det är IBAN: SE2350000000051641009330BIC och Swift: ESSESESS. Tänk på att de flesta bankerna tar ut en avgift för att genomföra en betalning mellan olika länder. Den avgiften står du för.

    Läs mer
  • Jag hittar inte min faktura?

    Mitt Sappa kan du se alla dina fakturor. Du kan också kontakta oss så skickar vi en kopia på din faktura till dig. 

    Läs mer

Sappas kundlojalitetscenter

Vi vill vara Sveriges kundvänligaste företag. Därför finns vi tillgängliga alla dagar, året om. Ring, maila eller chatta med oss!