Om fakturan inte är betald i tid skickar vi en påminnelsefaktura. Då tillkommer även en påminnelseavgift på 60 kr på din nästkommande faktura.
Alla kan glömma att betala en faktura, men om du missar att betala även när vi har påmint dig, kommer vi att tillfälligt släcka ditt abonnemang. Får vi inte in betalningen efter detta skickar vi fakturan till inkasso. När en faktura gått till inkasso behöver du som kund själv ta kontakt med inkassobolaget. Du når Lowell på 077-185 63 00.
Om du har fått en faktura med ett minusbelopp innebär det att du har pengar tillgodo hos oss som läggs på nästkommande fakturor.
Om du har autogiro så betalas istället pengarna ut till dig senast vid nästa månadsskifte. Om du inte har autogiro men önskar på beloppet utbetalt är du välkommen att höra av dig till oss.
En leveransavgift är en avgift vi tar ut för leverans av TV-tjänst inom vissa nät. Denna avgift debiteras månadsvis.
Läs merI nuläget erbjuder vi endast månadsfakturering för våra kunder.
Läs merDet går absolut att ordna. Kontakta oss så hjälper vi dig! Du når oss på hej@sappa.se.
Läs merDu kan betala från en utländsk bank. För att göra detta behöver du vårt IBAN-nummer. Det är IBAN: SE2350000000051641009330BIC och Swift: ESSESESS. Tänk på att de flesta bankerna tar ut en avgift för att genomföra en betalning mellan olika länder. Den avgiften står du för.
Läs merVi vill vara Sveriges kundvänligaste företag. Därför finns vi tillgängliga alla dagar, året om. Ring, maila eller chatta med oss!