Behöver du hjälp med något annat?

Jag vill önska en kanal som inte finns i ert utbud

Vi tar gärna emot ditt önskemål om nya kanaler då vi alltid vill utveckla våra tjänster och produkter. Kontakta oss så ser vi till att framföra ditt önskemål. 

Relaterade frågor

  • Kan jag köpa TV från Sappa?

    För att se om vi kan leverera TV hem till dig kan du enkelt söka på din adress. Detta gör du genom att klicka på "sök adress" eller "se om du kan köpa". Du kan också kontakta oss så hjälper vi dig. 

    Läs mer
  • Behöver jag ha ett bredbandsabonnemang för att ha IPTV?

    Nej, du behöver inte ha ett bredbandsabonnemang för att kunna ha IPTV från Sappa.

    Läs mer
  • Hur beställer jag en enstaka match (pay-per-view)?

    För att kunna beställa en PPV-match behöver du vara digital-TV-kund hos Sappa. Logga in på Mitt Sappa för att beställa en match eller kontakta oss så hjälper vi dig. Vi har rättigheter för flertalet matcher från Allsvenskan och SHL. Saknas din match? Då kan du istället välja ett kanalpaket från C More där alla matcher visas. 

    Läs mer
  • Hur utökar jag mitt TV-utbud?

    Du kan enkelt logga in via Mitt Sappa för att beställa fler kanaler eller kanalpaket. Vill du ha hjälp med att beställa kan du även kontakta oss så hjälper vi dig. Spana in hela vårt utbud här

    Läs mer
  • Vad är digital-TV?

    Med digital-TV får du bättre bild- och ljudkvalitet på dina kanaler och kan se flertalet av dem i HD-upplösning. För att få kanaler digitalt behöver du någon form av digitalmottagare, exempelvis en digitalbox eller TV-modul. När du har detta på plats har du även större möjlighet att utöka ditt TV-utbud med kanaler och kanalpaket från Sappa. 

    Läs mer

Sappas kundlojalitetscenter

Vi vill vara Sveriges kundvänligaste företag. Därför finns vi tillgängliga alla dagar, året om 8-22. Ring, maila eller chatta med oss!