Hur går bytet av leverantör till?

Vi vill göra det så enkelt som möjligt för dig!

Vänligen acceptera marknadsföringscookies för att se den här videon

1

Ni skickar in intresseanmälan, vi diskuterar vilka tjänster som passar er och kommer överens om avtalsvillkor.

2

Efter att offerten är godkänd skriver vi på avtal och kommer överens om ett startdatum för tjänsterna som passar er.

3

Ni blir tilldelade en leveransansvarig hos oss. Sen kommer Simon eller Malin att hjälpa er tills allt är igång.

4

Två månader innan start skicka vi över informationsmaterialet som kommer att gå ut till era hushåll, så att styrelsen kan titta på det först.

5

En månad innan får era hushåll information om hur de kommer igång med sina tjänster.

6

Eventuell utrustning skickas ut och tjänsterna kommer igång. Klart!

1

Ni skickar in intresseanmälan, vi diskuterar vilka tjänster som passar er och kommer överens om avtalsvillkor.

2

Efter att offerten är godkänd skriver vi på avtal och kommer överens om ett startdatum för tjänsterna som passar er.

3

Ni blir tilldelade en leveransansvarig hos oss. Sen kommer Simon eller Malin att hjälpa er tills allt är igång.

4

Två månader innan start skicka vi över informationsmaterialet som kommer att gå ut till era hushåll, så att styrelsen kan titta på det först.

5

En månad innan får era hushåll information om hur de kommer igång med sina tjänster.

6

Eventuell utrustning skickas ut och tjänsterna kommer igång. Klart!

Glad man sitter i fåtölj och tittar på surfplatta

John, Partner- och stadsnätsansvarig

Verkar det intressant?

LÄMNA INTRESSEANMÄLAN

© 2024 AB Sappa | org no. 556453-6281