Bredband

TV & Play

Om Sappa

Kundsupport

Tillbaka

Logga in

Aktivera tjänster

Info om verifiering

Vad det innebär och vad du behöver göra!

Om din bostad påverkas, gör såhär:

1. Först pågår ett arbete från vårt håll, som gör att din uppkoppling kan komma och gå, där det är borta i upp till 30 minuter åt gången mellan kl. 9-13. Efter 13:00, öppna en ny sida i din webbläsare på din dator, mobil eller surfplatta medan du är ansluten till bredbandet.

2. En sida som uppmanar till verifiering dyker automatiskt upp i webbläsaren. Där kommer den ligga kvar tills verifieringen är slutförd. Om det inte fungerar, skriv istället in sidans IP-adress manuellt. Det gör du genom att skriva 10.0.0.253 i sökfältet på webbläsaren.

3. Fyll i ditt personnummer så kan vi enkelt hitta vilken adress du är folkbokförd på. Godkänn att adressen stämmer så slussas du vidare för att skapa en kundprofil på Sappa.se. Då kommer ditt bredband fungera som vanligt igen.

© 2025 AB Sappa | org no. 556453-6281