När du får detta meddelande kan det vara bra att kontrollera att ditt programkort sitter i korrekt i din box. Det kan hjälpa att ta ut kortet ur boxen och prova att vända på det.
Om problemet kvarstår är du välkommen att kontakta oss så hjälper vi dig.
Om du inte kan se alla kanaler i ditt utbud kan det bero på att programkortet inte sitter i som det ska, men det kan också vara annat som ställer till det. Följ vår felsökningsguide här, så får du hjälp med att identifiera och lösa problemet.
Läs merDu gör en felanmälan genom att logga in på Mitt Sappa och trycka på den blå knappen "Skapa ärende". Där kan du även se om det finns några aktuella driftstörningar eller kommande arbeten som berör dina tjänster, få support genom våra hjälpguider eller chatta med vår kundtjänst.
Läs merDessa felmeddelanden visas på din TV när digitalboxen tappar kontakt med inkommande TV-signal, vilket kan bero på ett flertal orsaker. Följ vår felsökningsguide här, så får du hjälp med att identifiera och lösa problemet.
Läs mer