Åter igen bästa företag på att svara på användares inlägg på FB
19 december, 2015

Åter igen bästa företag på att svara på användares inlägg på FB

Kategorier: Om Sappa

Sappa är åter igen bäst i Sverige på att interagera med sina fans och följare på Facebook.

Med 100% responsgrad delar de första platsen i kategorin Responsgrad ("vilka svenska facebooksidor är bäst på att svara på användares inlägg?”) med Apollo och UD i november. Det konstaterar analysbolaget Smampion (ta del av deras rapport här).  

Sappa finns även igen på tio i topp listan i kategorin Responstid ("vilka svenska sidor har snabbast kundtjänst på facebook?").

Vi på Sappa sträcker på oss och gläder oss åt att vi får ge denna fina service till våra kunder och att vårt värderingsstyrda lagarbete åter igen ger resultat, säger Sappas marknadschef Anna Lyckner. Att vi som är ett något mindre företag och definitivt inom vår bransch, leder denna kategorin bland alla företag i Sverige, ger oss massa energi och ännu mer full fart framåt. Vi är oerhört stolta över vårt Kundlojalitetscenter och deras sätt att arbeta med våra kunder, fortsätter hon. Den positiva feedback våra kunder ger oss stärker ännu mer att vår strategi att bli Sveriges kundvänligaste tv- och telekomoperatör verkligen håller hela vägen, säger hon stolt.

Följ oss gärna och kolla in vår facebooksida!

Har du förslag på hur vi kan bli ännu bättre? Mejla då gärna dina förslag till sappa@sappa.se eller ring oss på 0774-444 744.