Sappas kundlojalitetscenter svarar från bussen!

Sappas kundlojalitetscenter svarar från bussen!

19 januari 2018 Höjdpunkter

Fredag! Det är dock inte vilken fredag som helst, det är en fredag då vårt KLC (kundlojalitetscenter) svarar från bussen!

Klockan är 07:15 och vi har precis slängt in den sista packningen i bussen, avgång från Sappas huvudkontor i Göteborg sker vilken sekund som helst nu.

Bussen är en dubbeldäckare. På undervåningen hittar vi våra hjältar i KLC och på övervåningen sitter allt från tekniker till säljare, VD, marknad, ekonomi och IT, ja alla i bolaget är samlade för att tillsammans åka mot nästa destination, Trysil.

Kontakta oss gärna 
KLC är redan uppkopplade och redo för att som vanligt svara via telefon, mejl och facebook kl. 8-22. För att göra detta möjligt har vi inrett bussen med all utrustning som behövs för att vi ska kunna hjälpa våra kunder och samtidigt få med alla medarbetare i bolaget till Trysil.

Tveka inte på att kontakta oss om du har några frågor eller bara vill önska oss en trevlig resa!

Vi finns på: 0774-444 744, hej@sappa.se och @sappasomduvill