Flytt & överlåtelse
Frågor och svar
Kan jag överlåta mitt abonnemang till någon annan?
Självklart kan du överlåta ditt abonnemang till någon annan. Så länge personen kan ha Sappa på sin adress. När ett abonnemang överlåts följer eventuell bindningstid samt utrustning med till den nya kunden.
För att överlåta ditt abonnemang behöver du ringa in till oss, se kontaktuppgifter nedan.
Jag ska flytta, kan jag ta med mitt abonnemang?
Du får gärna ta dig ditt abonnemang i flytten, förutsatt att adressen du flyttar till kan ha våra tjänster. Ring in till oss så hjälper vi dig att reda ut vilka tjänster du kan ta med dig, och ser till att abonnemanget flyttas på den dagen du önskar.
KONTAKT - ÄRENDE
Skapa ett ärende
Skapa ett ärende och följ hanteringen av det inne på Mitt Sappa. Med ett ärende förser du vår kundsupport med all relevant information, så att de enkelt kan lösa din förfrågan — även utanför ordinarie öppettider.
Om du redan är kund, skapa ditt ärende här.
KONTAKT - FAKTURA
Ring vår kundsupport
Ring fakturalinjen på knappval 6.
Ordinarie telefonnummer: 0774 - 444 744
Boxholm: 0142 - 663 740
Gävleborg, Holmsund, Obbola: 0774 - 444 744 (välj knappval 4)
Malmö: 040 - 444 100
Öppet vardagar 9-17.