Mitt Sappa
Frågor och svar
Vad kan jag göra på Mitt Sappa?
Du kan logga in på Mitt Sappa för att överblicka dina abonnemang, fakturor, ändra ditt utbud eller dina kontaktuppgifter. Där hittar du även hjälp baserad på tjänsterna och utrustningen som du har. Du kan också ta del av personliga erbjudanden och beställa fler tjänster.
Hur loggar jag in på Mitt Sappa?
För att logga in på Mitt Sappa kan du antingen använda Mobilt BankID eller Sappa-konto. Inne på Mitt Sappa kan du se dina tjänster, lämna ärende till kundsupporten, se dina fakturor, byta betalningsmetod, byta kanaler i Sappa Fem och Tio med mera.
Mobilt BankID: Fyll i ditt 10-siffriga personnummer och sedan starta din BankID-app på din mobil eller surfplatta.
Sappa-konto: Vill du hellre logga in med ditt Sappa-konto använder du ditt kundnummer tillsammans med ditt lösenord. Har du glömt lösenordet? Klicka på "glömt lösenord" så skickar vi ett nytt till dig eller kontakta oss så hjälper vi dig. Om du aldrig bytt lösenord använder du de fyra sista siffrorna i ditt personnummer som lösenord.
Jag kan inte logga in på Mitt Sappa?
Om du vet att ditt användarnamn och lösenord är korrekt, men ändå får ett felmeddelande får du gärna kontakta oss så hjälper vi dig. Snabbast hjälp får du genom chatten, som dyker upp i nedre vänstra hörnet här på hemsidan när den här öppen.