Mitt bredband är långsamt
Frågor och svar
Min uppkoppling bryts med jämna mellanrum, vad kan jag göra?
Om du surfar trådlöst rekommenderar vi att du ser över täckningen mellan din router och den enhet du surfar på. Ibland kan det hjälpa att flytta routern till en annan plats i hemmet.
Vi rekommenderar även att du gör en omstart av din tjänstefördelare och router. Hjälper inget av detta så kontakta oss så hjälper vi dig.
KONTAKT - ÄRENDE
Skapa ett ärende
Skapa ett ärende och följ hanteringen av det inne på Mitt Sappa. Med ett ärende förser du vår kundsupport med all relevant information, så att de enkelt kan lösa din förfrågan — även utanför ordinarie öppettider.
Om du redan är kund, skapa ditt ärende här.
KONTAKT - FELSÖKNING
Ring vår kundsupport
Ring felsökningslinjen på knappval 1.
Ordinarie kundsupport: 0774 - 444 744
Boxholm: 0142 - 663 740
Gävleborg, Holmsund, Obbola: 0774 - 444 744 (Välj knappval 4)
Malmö: 040 - 444 100
Ordinarie telefonnummer: Vardagar 8-19 och helger 10-14
Boxholm: Vardagar 9-17
Gävleborg: Vardagar 8-17