Trygg Surf+
Rekommenderad guide
Installera Trygg Surf+
Andra guider
Lägg till enhet för Trygg Surf+
Ställ in familjeregler för Trygg Surf+
Installera VPN på dator
Frigör en licens för Trygg Surf+
Frågor och svar
Hur länge gäller mina licenser på Sappa Trygg Surf+?
De gäller så länge du har ett aktivt abonnemang på Sappa Trygg Surf+. Avslutar du abonnemanget slutar licensen att gälla vid samma tidpunkt som abonnemanget.
Vilka enheter stödjer Trygg Surf+?
För iOS och Andriod finns appar att ladda ner från respektive butik. För datorer finns stöd för både Windows och MAC. VPN klienten som ingår i Trygg Surf+ har ett fristående program för Windows och MAC. För mobila enheter är VPN klienten inbyggt i Trygg Surf+ programvaran.
Jag har glömt mitt lösenord hur kan jag återställa det?
Vid inloggningen till säkerhetsportalen kan du enkelt återställa ditt lösenord om du glömt bort det genom att trycka på "Glömt lösenord".
Kan jag dela med mig av licenserna till familj, släkt och vänner?
Ja. Varför inte ge hela din familj och vänner hjälp med deras säkerhet online. Du delar enkelt med dig genom att skicka inbjudan till mejladresser i säkerhetsportalen. Du delar då med dig av den totala licensmängden som ingår i ditt abonnemang. Här kan du se hur många licenser du har tillgång till.
Finns det en bra översikt på vart jag har installerat Trygg Surf+?
Ja. Du kan se en enkel överblick vilka enheter du har skyddade i Säkerhetsportalen. I programmen finns en länk som tar dig direkt till portalen.
KONTAKT - FELSÖKNING
Hittade du ingen lösning?
Ring felsökningslinjen på knappval 1.
Ordinarie kundtjänst: 0774 - 444 744
Sappa i Boxholm: 0142 - 663 740
Sappa i Gävleborg/Holmsund Obbola: 0774 - 444 744 (Välj knappval 4)
Öppettider
Ordinarie kundtjänst: Vardagar 8-19 och helger 10-14
Boxholm: Vardagar 9-17
Gävleborg: Vardagar 8-17