Trygg Surf+
404
Guiden kunde inte laddas
404
Guiden kunde inte laddas
Frågor och svar
Vilka enheter stödjer Trygg Surf+?
För iOS och Andriod finns appar att ladda ner från respektive butik. För datorer finns stöd för både Windows och MAC. VPN klienten som ingår i Trygg Surf+ har ett fristående program för Windows och MAC. För mobila enheter är VPN klienten inbyggt i Trygg Surf+ programvaran.
Jag har glömt mitt lösenord hur kan jag återställa det?
Vid inloggningen till säkerhetsportalen kan du enkelt återställa ditt lösenord om du glömt bort det genom att trycka på "Glömt lösenord".
Kan jag dela med mig av licenserna till familj, släkt och vänner?
Ja. Varför inte ge hela din familj och vänner hjälp med deras säkerhet online. Du delar enkelt med dig genom att skicka inbjudan till mejladresser i säkerhetsportalen. Du delar då med dig av den totala licensmängden som ingår i ditt abonnemang. Logga in på Mitt Sappa och gå till "Mina tjänster" för att se hur många licenser du har tillgång till.
Skapa ett ärende
Skapa ett ärende och följ hanteringen av det inne på Mitt Sappa. Med ett ärende förser du vår kundsupport med all relevant information, så att de enkelt kan lösa din förfrågan.
Om du redan är kund, skapa ditt ärende här.
Om du inte är kund, skapa ditt ärende här.
Chatta med oss
Vill du ha snabb och smidig hjälp på en fråga kan du chatta direkt med vår kundsupport här på hemsidan. Chatten lämpar sig bäst för enkla frågor, för något mer komplicerade ärenden rekommenderar vi dig övriga kontaktvägar.
Chatten är vanligtvis öppen 10:00-17:00 på vardagar. När den är öppen ser du den turkosa chattikonen nere i vänstra hörnet.
KONTAKT - FELSÖKNING
Ring vår kundsupport
Ring felsökningslinjen på knappval 1.
Ordinarie kundsupport: 0774 - 444 744
Boxholm: 0142 - 663 740
Gävleborg, Holmsund, Obbola: 0774 - 444 744 (Välj knappval 4)
Malmö: 040 - 444 100
Ordinarie telefonnummer: Vardagar 8-19 och helger 10-14
Boxholm: Vardagar 9-17
Gävleborg: Vardagar 8-17