Mitt Sappa — din egen kundsida
2024-05-03
Mitt Sappa är din egen kundsida — för kundsupportärenden, fakturor, meddelanden och hantering av dina tjänster.
Se dina tjänster
Om du är osäker på vilka kanaler som ingår i ditt TV-paket, vilken hastighet du valt på ditt bredband eller huruvida du har bindningstid — då hittar du svaren här.
Läs meddelanden till dig
Här skickar vi ut sånt som kan vara bra för dig att veta. Till exempel om vi upptäckt ett driftproblem som kan störa dina tjänster, eller om vi har en extra bra kampanj till dig. Självklart hör vi också av oss på mejl eller SMS om något är riktigt viktigt.
Skapa ärende till kundsupport
Svag wifi-signal, ska du flytta eller undrar du hur du aktiverar din nya streamingtjänst? Våra ärendeformulär samlar in all information supporten behöver, så att de kan hoppa direkt på lösning och hjälpa dig snabbt.
Kontrollera dina uppgifter
Vill du vara säker på att du blir meddelad när ett pågående ärende blir uppdaterat, eller om vi fått larm om en driftstörning i din fastighet? Kontrollera vilka kontaktuppgifter du har registrerat.
Logga in på Mitt Sappa
Du loggar in på Mitt Sappa med Mobilt Bank-ID eller kundnummer och lösenord. Om det är första gången du loggar in är ditt lösenord de fyra sista siffrorna i ditt personnummer, och självklart har du sen möjlighet att välja ett eget lösenord när du väl är inloggad. Logga in här!