Bredband

TV & Play

Om Sappa

Kundsupport

Tillbaka

Logga in

Aktivera tjänster

Sveriges bästa service!

2019-12-19

Tack kära kunder!

Vi på Sappa är otroligt stolta över att våra kunder i år igen ger oss branschens bästa betyg i kundservice.

Sappa har blivit utsett till den bästa digital-TV-leverantören i Sverige inom kategorierna service och image i Svenskt Kvalitetsindex (SKI) årliga undersökning om kundnöjdhet. Vi tackar våra kunder för förtroendet och våra medarbetare för att de varje dag gör det lilla extra för att nå visionen att vara Sveriges kundvänligaste företag.

Totalt sett placerar vi oss i topp som näst bästa leverantör i Sverige, med den absolut högsta andelen nöjda kunder. Det som framförallt driver Sappa-kundernas nöjdhet är servicekvalitet och image. Inom dessa områden är Sappa den bästa digital-TV-leverantören i Sverige.

– Vår uttryckliga vision har länge varit att vara Sveriges kundvänligaste företag. Det är därför otroligt roligt att få det här kvittot på att vårt hårda arbete lönar sig, säger Hasse Svensson, vd på Sappa.

Sappa är den aktör med bäst resultat i samtliga frågor som rör just servicekvaliteten. Frågorna gäller tillgänglighet, information, proaktivitet samt om kunderna upplever att de får den hjälp de behöver.

Tack kära kunder!

Vi på Sappa är otroligt stolta över att våra kunder i år igen ger oss branschens bästa betyg i kundservice.

Sappa har blivit utsett till den bästa digital-TV-leverantören i Sverige inom kategorierna service och image i Svenskt Kvalitetsindex (SKI) årliga undersökning om kundnöjdhet. Vi tackar våra kunder för förtroendet och våra medarbetare för att de varje dag gör det lilla extra för att nå visionen att vara Sveriges kundvänligaste företag.

Totalt sett placerar vi oss i topp som näst bästa leverantör i Sverige, med den absolut högsta andelen nöjda kunder. Det som framförallt driver Sappa-kundernas nöjdhet är servicekvalitet och image. Inom dessa områden är Sappa den bästa digital-TV-leverantören i Sverige.

– Vår uttryckliga vision har länge varit att vara Sveriges kundvänligaste företag. Det är därför otroligt roligt att få det här kvittot på att vårt hårda arbete lönar sig, säger Hasse Svensson, vd på Sappa.

Sappa är den aktör med bäst resultat i samtliga frågor som rör just servicekvaliteten. Frågorna gäller tillgänglighet, information, proaktivitet samt om kunderna upplever att de får den hjälp de behöver.

© 2024 AB Sappa | org no. 556453-6281