Så säger våra kunder om oss

Vi håller alltid koll på vad våra användare tycker om våra tjänster.

"Vad är du mest nöjd med?"

Som leverantör av bredband och TV vet vi om att många kunder jämför olika leverantörer och erbjudanden, och ofta byter leverantörer när något bättre dyker upp. Vi har frågat 20 000 av våra kunder vad de är mest nöjda med hos Sappa, så här blev svaret:

1

Driftsäkerheten

Allra viktigast för många är tjänsternas stabilitet och pålitlighet.

2

Kundsupporten

På plats två hamnar den goda supporten man får när man behöver det.

3

Bra utbud av tjänster

Rätt tjänster med rätt innehåll värdesätts högt.

4

Priset

På fjärdeplatsen av nöjdhetsfaktorer tycker kunderna att de får vad de betalar för.

Två säljare på Sappa ser glada ut på kontoret.

Vi jobbar aktivt med kundfeedback

Våra kunders åsikter når oss dagligen via kundundersökningar, Trustpilot-inlägg, uppföljning efter kundsupportkontakt och kommentarer i sociala medier. De åsikter som kommer in använder vi sedan för att utveckla vår kundhantering och våra tjänster — och kan börja jobbas på nästan direkt.

Din åsikt till kundsupporten behöver ofta bara korsa det öppna kontorslandskapet på vårt huvudkontor för att några minuter senare landa hos produktutveckling, teknik eller marknadsavdelningen. En av fördelarna med att vara en snabbrörlig, lite mindre organisation!

© 2024 AB Sappa | org no. 556453-6281