Kodad kanal
Frågor och svar
Det står "kortproblem" på min TV. Vad betyder det?
När du får detta meddelande kan det vara bra att kontrollera att ditt programkort sitter i korrekt i din box. Det kan hjälpa att ta ut kortet ur boxen och prova att vända på det.
Om problemet kvarstår är du välkommen att kontakta oss så hjälper vi dig.
KONTAKT - ÄRENDE
Skapa ett ärende
Skapa ett ärende och följ hanteringen av det inne på Mitt Sappa. Med ett ärende förser du vår kundsupport med all relevant information, så att de enkelt kan lösa din förfrågan — även utanför ordinarie öppettider.
Om du redan är kund, skapa ditt ärende här.
KONTAKT - FELSÖKNING
Ring vår kundsupport
Ring felsökningslinjen på knappval 1.
Ordinarie kundsupport: 0774 - 444 744
Boxholm: 0142 - 663 740
Gävleborg, Holmsund, Obbola: 0774 - 444 744 (Välj knappval 4)
Malmö: 040 - 444 100
Ordinarie telefonnummer: Vardagar 8-19 och helger 10-14
Boxholm: Vardagar 9-17
Gävleborg: Vardagar 8-17