Bredband, TV, digital omsorg & telefoni

Vårt mål är att vara Sveriges kundvänligaste företag.

En kundupplevelse utöver det vanliga     

Hej, det är vi som är Sappa och vi vill vara Sveriges kundvänligaste företag.

För oss är kundupplevelsen det viktiga. Därför finns vårt kundlojalitetscenter på plats alla dagar, året om 8-22, utan knappval eller långa väntetider. Oavsett när, var och hur kunden kommer i kontakt med oss - vill vi erbjuda kundservice i världsklass. Ett kvitto på vårt arbete är att vi två år i rad har fått utmärkelsen bäst service i branschen enligt SKI (Svenskt Kvalitetsindex 2018 och 2019).

Vi som jobbar på Sappa

Våra tjänster

Vårt ansvar

Vår historia

Våra värderingar

Vill du jobba hos oss?

Vi vill gärna utöka Sappalaget. Skicka in din ansökan redan idag.

SE LEDIGA TJÄNSTER

För stora kunder som små

Vi levererar bredband, TV, digitala omsorgstjänster och telefoni till nöjda kunder i hela landet. Vi är ett av Sveriges största telekombolag och har funnits länge i branschen. Bland våra kunder har vi alltifrån nätägare, fiberföreningar, byggherrar och fastighetsägare, till samfälligheter och bostadsrättsföreningar. Det är inte bara de stora aktörerna som finns med på vår kundlista, lika ofta handlar det om en liten förening med få hushåll eller en enskild privatperson.

Sappas kundlojalitetscenter

Vi vill vara Sveriges kundvänligaste företag. Därför finns vi tillgängliga alla dagar, året om 8-22. Ring, maila eller chatta med oss!

Behöver du någon hjälp?

På vår sida för frågor och svar kanske vi kan hjälpa dig besvara dina frågor. Annars är du alltid välkommen att kontakta oss.

TILL FRÅGOR OCH SVAR