Bredband, TV & telefoni

Vårt mål är att vara Sveriges kundvänligaste företag.

En kundupplevelse utöver det vanliga     

Hej, det är vi som är Sappa och vi vill vara Sveriges kundvänligaste företag.

Utöver det så levererar vi också bredband, TV, digitala omsorgstjänster och telefoni till nöjda kunder i hela landet. Vi är Sveriges fjärde största telekombolag och har funnits länge i branschen.

För oss är kundupplevelsen det viktiga. Därför finns vårt kundlojalitetscenter på plats alla dagar, året om 8-22, utan knappval eller långa väntetider. Oavsett när, var och hur kunden kommer i kontakt med oss - vill vi erbjuda kundservice i världsklass. Ett kvitto på vårt arbete är att vi två år i rad har fått utmärkelsen bäst service i branschen enligt SKI (Svenskt Kvalitetsindex 2018 och 2019).

Vi som jobbar på Sappa

Våra tjänster

Vårt ansvar

Vår historia

Våra värderingar

Vill du jobba hos oss?

Vi vill gärna utöka Sappalaget. Skicka in din ansökan redan idag.

SE LEDIGA TJÄNSTER

Kontakta oss      

Vi pratar gärna med våra kunder, både via telefon, mail och sociala medier. När du ringer till oss svarar vi helt utan knappval och vi har även en hög svarsfrekvens på Facebook. Vi finns på plats alla dagar, året om 8-22.

Chatta med oss på Sappa.se - Använd vår chatt nere i högra hörnet

Prata med oss på Facebook   

Skriv till oss på Twitter

Fråga oss på Instagram

Till kundservice

Behöver du någon hjälp?

På vår sida för frågor och svar kanske vi kan hjälpa dig besvara dina frågor. Annars är du alltid välkommen att kontakta oss.

TILL FRÅGOR OCH SVAR